.: پابسته ؛ داستان های خیلی کوتاه :.

داستان کوتاه داستانک مینیمال مینی مال قصه 100 کلمه ای
مشخصات بلاگ
.: پابسته ؛ داستان های خیلی کوتاه :.

بسم الله الرحمن الرحیم
این‌جا داستان های چند خطی نوشته می شود.

آخرین مطالب
سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۵۶ ب.ظ

20 - اشاره

بسم الله الرحمن الرحیم

یوروپنم را تازه خریده بودم و ذوق داشتم که با خودکار جدید برای رفقا یادگاری بنویسم. توی دفتر مصطفی متنی بود در مورد رهبری. زیر متن برایش به یادگار نوشتم؛ «از تو به یک اشارت، از ما به سر دویدن».

دفتر را که برگرداندم، دست کرد توی جیبش و با خودکار ایرانی اش -درست زیر یادگاری من- نوشت :

«کار از اشاره گذشته است...».

(پینوشت ادامه مطلب)

*

*

*

پینوشت :

- یه بنده خدای لبنانی ای بود می گفت شماها چرا اینطورید! رهبرتون حرف میزنه 6 ماه میگذره ککتونم نمیگزه عین خیالتونم نیست. حکایت سفارش مصرف تولید داخل توسط آقاست. رهبری مدتی قبل فرمودند : «من تأکید میکنم، اصرار میکنم، از همه‌ى ملت ایران درخواست میکنم، بروید به سمت مصرف تولیدات داخلى؛ این کار کوچکى نیست، این کار کم‌اهمیتى نیست؛ این یک کار بزرگ است. » هفت اردی بهشت نود و دو +

- لیست برخی کالاهای داخلی رو اینجا ببینید : +

- به شخصه از خودکار استایلیش استفاده میکنم. با کیفیته قیمتشم مناسبه و تو بازارم موجود. لوازم خونه مونم علی رغم مخالفت برخی دوستان مارک ایرانی خریدیم و خداروشکر فعلا خیلی هم راضی هستیم. به فرض زمانی مشکلی هم پیش بیاد مشکلی نداره آدم وجدانش آسوده تره. اصلا هم اینا ریا نیست! باید بگیم تا عادی شه. چطور بعضیا به ذلت مصرف جنس خارجیشون افتخار میکنن ما به مصرف تولید داخل افتخار نکنیم؟!

- سایت یاهو سوالی رو از کاربراش پرسیده بود؛ اوباما برای تشویق آمریکایی ها برای استفاده از کالاهای ساخت کشور آمریکا چه کاری انجام داده است؟

یک آمریکایی پاسخ داده بود :"مردم آمریکا می خواهند «تویوتا» برانند. سپس از این شکایت می کنند که چرا وضعیت اقتصاد ما خوب نیست؟ مشکل اصلی این است."

منبع :+

-حضرت امام خمینی(ره) درباره شهید آیت الله سید حسن مدرس می فرمایند: «در آن وقت لباس کرباس ایشان زبانزد بود؛ کرباسی که باید از خود ایران باشد می پوشید.» 

-پوستری از ففروا... +

- از مهدی عج چخبر؟...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۳
عین.میم

نظرات  (۲۰)

۱۳ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۱۱ عارف جعفری
ُسلام اخ‌وی
جالب بود واقعا، نقدی ندارم!!!
پینوشتام که عالی.
راستی تریبونم منتشر شد(آگهی تبلیغاتی)
پاسخ:
سلام اخوی
پرا اخویش اینقد پاره پارست؟!
مبارکه
برام ایمیل کنی ممنون میشم
یا آدرس جایی که بخونمش
۱۴ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۲۰ محمدمهدی باقری
سلام برادر
خدا قوت
واقعا قشنگ بود
احسنت
خیلی خوشحالم که بین این همه وب به شما هدایت شدم
بنده هم وب حقیری دارم
با مطلبی تحت عنوان "هر کس پولدارتره، عزیزتره!" به روزم همسنگر
خوشحال میشم قدم رنجه فرمایید و نظر خودتون رو بگویید و اگر لایق دونستید تبادل لینک کنیم
البته اگر لایق دونستید حقیر رو
منتظرتم دادا
امیدوارم که بیای
مواظب خودت باش
یا علی مدد
http://sarbaz0.blog.ir/
پاسخ:
سلام
ممنون ایشالا میرسیم خدمت
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۳۲ عارف جعفری
سلام.
خوو اخوی نشنیدی حدیث پاره تن...!!!
بیزحمت یه سر بیا وب جاد و بدانلود و بخون البته زحمته هااا.
راستی جنوب رفتن...
پاسخ:
سلام شنیدم اما چه ربطی به شما داشت؟!!
پارسال دلم جا ماند و امسال پایم!
پاسخ:
خدا بخیر کنه سال بعدو!
سلام
التماس دعا رفیق
پاسخ:
سلام
همچنین برادر
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۵۰ مهساحبیبی کوه کمر

باسلام وخسته نباشید

تا همین دو سه ماه پیش وبگردیمون زیاد بود و تو وب شمام کلی نظر با اسم مستعار دادم.اما کارای راهیان باعث شد یه خورده مشغول شیم و امروز که ازاونم فارغ شدیم و دوباره وارد نت ؛دیدم یه نظری تو وب آقای کریمی دادین با این مضمون که بچه های فعلی بسیج  زیاد سر در نمیارن از کارا و و ب و نت و ...!بنده جواب مفصلی دادم.چون احساس کردم که ایشون و شما و بقیه نظردهنده ها منتظر جواب هستین.جوابم شامل شما هم میشه.اگه لطف کنین و علاقه داشتین جواب بنده رو از ایشون بگیرین.باتشکر

(بنده اون بنده خدایی هستم که مسئولیت فعلی بسیج خواهران شهید مدنی باهاش هس.خانمتون فک کنم بنده رو بشناسن)

پاسخ:
سلام. همچنین
اینکه چنین نظری داده باشم با این مضمون رو نمیدونم کجا بوده. توی وب آقای کریمی هم چک کردم پست های اخیر رو که در مورد دانشگاه بود اما خبری از چنین نظری نبود. البته در مورد عصر مبارزه نوشتم احتمالا برادرا یوذر و پسوردشو هم ندارن.(البته زیر نظرم آقای کریمی پاسخ دادن که شاید اون رو هم نظر من فرض کردین)
 
+درحال حاضر، الان، حقیر هم معتقدم نقد مجموعه -خصوصا خودخوانده و از طرف بچه های قبلی- چندان سودی نداره.
از اونجا که اونجا نیستم و فارغ التحصیل شدم هم دیگه قصد حرف زدن درمورد اون تشکل رو ندارم

ایشالا تو این مسیر و مسئولیت موفق باشین.
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۳۶ مهساحبیبی کوه کمر

با سلام مجدد

وقتی شما اسطوره و آرمان یه عده از بچه ها هستین که سال آخری هستن و زمان شما رو درک کردن  و مدام ما با شما مقایسه می شیم خواه ناخواه از روحیه حق طلبی شما هم که شده بعیده که پاتونو از این ماجرا بکشین بیرون.به هر حال هرطور راحتین.اجرکم عندالله

خدا رحمت کنه حضرت امام رو!!!
دوران ایشون هم درک نشده ها!!!
ای اسطوره!
ای امام!
ای فرهنگی!
ای پیشوا!
۲۷ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۰۰ عارف جعفری
http://jadnews.ir/1392/12/%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%B2%D8%A1-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%B2%D8%A1-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%81%D9%82-%DA%98%D9%86%D9%88/
پاسخ:
پسره ی بی سواد! مگه از وبلاگت سیر شدی؟! میخوای به این بهانه ها ، بهانه بدی دست دولت بیم و امید بیاد مارو هم فیلتر کنه؟!

آقا من تبری میجویم از این بی سواطا
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۴۱ عارف جعفری
اینطوری از اخ‌ویت حمایت میکنی؟!(شکلک ناراحت)

+http://jahannews.com/vdcf0xdmxw6dtca.igiw.html

http://pand.snn.ir/teriboun/
۰۶ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۲۶ بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

سلام

لطفا لینک کنید

سلام سال نو مبارک، در پناه امام زمان سال خوبی داشته باشید...

با سلام

لینک ویژه نامه " همه مسولیم " ویژه شهید علی خلیلی و امر به معروف و نهی از منکر، در سایت مبارز کلیپ.

لطفا مطالعه و تا حد امکان در معرفی و توزیع آن اقدام فرمایید.

یا علی. التماس دعا.

 

http://www.mobarezclip.com/?p=4918&cpage=1#comment-6824


سلام

سلام

سری به ما بزن

شبکه اجتماعی تبیان

http://naghdema.blogfa.com/post/9
سلام
یه نفر مشکل بزرگی داره .براشون دعا بفرمایید.
اگه میشه بعد از هر نماز واجبتون ، برای فرج از این سختی و رنج،  5 صلوات نذر سلامتی گل نرگس کنید.ممنون میشم.
التماس دعا
پاسخ:
سلام
ایشالا دعامیکنیم
شما هم دعا بفرمایید
لینک مقاله حجت الاسلام مهدی مسائلی را که گذاشته بودید خواندم کیف کردم.
شاید شنیده باشید که ایشان دستکم دو کتاب مفید هم دارند یکی درباره  قمه زنی و دیگری درباره خرافات «نهم ربیع».
روحانی شجاع و فاضلی است.
یک مصاحبه از استاد رسول جعفریان در انتقاد به بیانات استاد پناهیان در سال 91 اینجا میذارم گرچه ادبیاتش تند هست ولی چارچوب حرفهایش درست است:
http://fararu.com/fa/news/133529
حالا که دوباره نگاه می کنم
واقعا الان جا داشت نظر من باشه تو این پست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بسم الله الرحمن الرحیم

پی‌نوشت‌های وبلاگ:

1)> ای فرزند آدم! در شگفتم چگونه تو با مردم انس می‌گیری و به‌دیگران دل می‌بندی درحالیکه می‌دانی تنها خواهی مُرد و می‌دانی تنها در قبر خواهی خُفت و تنها در پیشگاهِ من خواهی ایستاد و تنها حساب پس خواهی داد؟ آیا اندیشیده‌ای چقدر تنها خواهی بود؟ساعتی؟روزی؟ماهی؟سالی؟چند هزار سال؟چندمیلیون‌سال؟ (کتاب تنهایی، محمدرضا زائری؛ نشر سروش)
نقد ما ؛ نقدهایی بر دولت یازدهم